Konu
Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
17-07-2010, 02:01:49
#144
ZaLDaBaR
Bende webmaster değilde gamemaster olarak öne çıkıyorum sanırsam... İyi bir cs oynayıcısıyımdır...