Hayirs1z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar ..
Hocam artık k2 eskisi gibi oynanmıyor ama kronos gibi bir serverda gerçekten 75 TL ' ye 80 LVL çok ucuz ve 80 lvl kasmak kolay değil ama k0xp felan derken yapılır ama baya emek ister.. İyi geceler.
Haklısın hocamda k0xpla kasmakta eskisi gibi değil cs ve ps kaltıktan sonra iyice yükselicek umarım fiyatlar.Diğer karakterime item almak için satıyorum zaten