Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru biliyorsunuz evet.

DDR3 Ram kullanmalısınız LGA 1366 Anakartlarda.

İlgilenirseniz şu konuya bakabilirsiniz,

https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...nin-olsun.html
Konuyla ve kampanyanız ile alakalı adresinize mail gönderilmiştir Onur Bey