Konu
Co-Location önerisi? (Lütfen yardım)
16-07-2010, 22:44:46
#11
TRojan_NETwork
Üyeliği durduruldu
Darklord adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doğru biliyorsunuz evet.
DDR3 Ram kullanmalısınız LGA 1366 Anakartlarda.
İlgilenirseniz şu konuya bakabilirsiniz,
https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...nin-olsun.html
Konuyla ve kampanyanız ile alakalı adresinize mail gönderilmiştir Onur Bey