Konu
Co-Location önerisi? (Lütfen yardım)
16-07-2010, 22:32:50
#9
Darklord
Doğru biliyorsunuz evet.
DDR3 Ram kullanmalısınız LGA 1366 Anakartlarda.
İlgilenirseniz şu konuya bakabilirsiniz,
https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...nin-olsun.html