UgurOnur kardeşim lütfen açtığım konuya mesajınızı yazmayınız.siz de ayrı bir sayfa açarak iletmek istediklerinizi iletebilirsiniz.
Yönetici arkadaşlarda ilgisiz mesajları silerlerse çok sevinirim...
Sevgili Fenerium007,
Sinirlenmene gerek yok. Konuyu sen açtın diye kimse yazamaz diye bir kanun da yok. Burası forum sitesi insanlar paylaşsın diye açılmış. Ayrıca yapılan işler ortada, bırak tercihi onlar yapsın.
Sevgiyle kal...