Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Quad 6600 8 GB ramli bir makinam var almayı dusunursenız uygun bırsey yaparım performans oldukça ıyı ve ustte gecen urunlere gore fıyatı oldukça uygun.
Merhaba
Sadettin makine kiralık mı satılıkmı ?