hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu 3 boyutlu arkaplanı ne ile yapıyorsunuz?
Bu konuda bir arkadaşımız resmin normal halini atmıştı. İncelerseniz son 3-5 sayfada bulursunuz.