Website kurmak zorunda olunduğunuz için kurulmaz öncelikle bunu söyliyeyim.
Hani sabah kalkarsınız kahvenizi veya çayınızı içersiniz ya, bir yere bakar öylece durursunuz birşeyler düşünürsünüz sonra bilgisayar başına oturup hayalinizi gerçekleştirmek için başlarsınız yazmaya çizmeye odur web site yapmak bu değildir malesef.
Yazımı ufak bir eleştiri olarak kabulk edersiniz umarım.
Kolay gelsin