UgurOnur kardeşim lütfen açtığım konuya mesajınızı yazmayınız.siz de ayrı bir sayfa açarak iletmek istediklerinizi iletebilirsiniz.

Yönetici arkadaşlarda ilgisiz mesajları silerlerse çok sevinirim...