LLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geliştirmemize izin varmı hocam üst taraftaki paneli gizlemek falan istiyorumda
Her türlü geliştirmeye açıktır hocam.Zaten script sayılmaz. jqery countdown scriptini countup a çevirip sayaç ı yaptım, plasticshore.com un chat scriptini kullandım, web kreation un panelini kullandım