2000 Liralık bir işin zaman kaybı nakdi olarak sanırım 1 günü 1 tl diye düşünüyorsunuzdur ? Bu işi alan kişi ( tabi olursa ) 2 hafta geç teslim etse 2000 TL lik ücretten sorması ayıp ne kadar keseceksiniz ?

Gerçi böyle bir işe bir ton mesaj yazmışsınız ama vereceğiniz ücret maksimum, koskoca, kocaman, dünyalar kadar 2000 TL, anlaşmaya bunu yapan kişi zaten Türkiye'nin sayılı zenginleri arasına girer, o yüzden bir daha yazılım yapmayacak diye bir madde daha ekleseydiniz tam olurdu.

Not: Demokratik olarak eleştirme hakkımı kullanıyorum ve bu eleştiri fiyat politikanıza değil, sadece bu fiyat politikasına karşı koyduğunuz şartlara. Biraz gerçekci olalım, buradaki insanlar yazılımcı amele değil!