Konu
adsense kullandığım site?
16-07-2010, 00:36:56
#14
Mf.Rub
burak8104 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Logo, slogan, tema herşey çok güzel. Oranda çok güzel tabi
Bence hikayeleri kaldır normal devam et
)
aslında doğru diyosunuz
pek hikaye yollayanda yok zaten