Konuyla bilgim yok. Ama, sitenizin teması logosu ve sloganı harika olmuş. =)
Teşekkürler aslında slogan da harf hatası var vismek değil visme olacaktı
+
daha net'de ki net üstteki sarı .net olarak kullanılacaktı.
yani .net kısmı hem domainin uzantısı hem sloganın uzantısı olacaktı