SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Null bot kurarsanız, tabiki hacklenir. Çünkü açığı var.

PM ile adresinizi bırakın. Ulaşıp, gerekeni yapalım.
Arkadaşla görüşün derim.