suleymanuslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakalim arkadas kime verecek

ilk yazan diye belirtmemis ama


edit msni ekledim.
sen kaptın kardeşim. yanlız kullanmayacaksan ziyan etme ben zaten alacaktım msn domaini, nasıl kaçtı hala inanamıyorum. nyse sana başarılar dilerim.