Sadece jenerik olduğu için aldım. Ana'yı da projelendirecek bir arkadaşım için aldım. Satışı zor olsa da hoş domainler gibi geliyor bana.

Ayrıca Laboratuvar'ın net uzantısını forumdan bir arkadaştan aldım. O da çok hoşunma gitti.

Umarım hata yapmamışımdır ...