Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sadece jenerik olduğu için aldım. Ana'yı da projelendirecek bir arkadaşım için aldım. Satışı zor olsa da hoş domainler gibi geliyor bana.
Ayrıca Laboratuvar'ın net uzantısını forumdan bir arkadaştan aldım. O da çok hoşunma gitti.
Umarım hata yapmamışımdır ...