Dramatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yabancılarla coşup, duman ile sakinleştim biraz Her türlü müziği yazabilirsiniz arkadaşlar
Kırmış kalbini sevdiysen şunlarıda dene...
"elimdeki saz yeter canıma"
"manası yok"
elleri ellerime"