Olay şu ki sırf siteyi açık tutmak için her ay yüklü bir ücret talep ediyorlar. Zıtlaşmadan sonra yönetici panelini kapatmalar falan oldu. Biz artık kendimiz yönetmek istiyoruz. Kendi scriptleri için istedikleri lisans ücretini ödeyerek yine onların sağladığı hostta kendimiz de bu işi yapabiliriz sanırım? Script olarak sattıklarına göre her dakika hata çıkacak diye beklemeye gerek olmadığını düşünüyorum haksız mıyım arkadaşlar? Tek istediğimiz artık bunlardan kurtulmak. Kendimiz idare edelim veya bir tanıdığımıza bırakalım. İşi aksatmamak için dünyanın parasını alıp verdikleri hizmet sıfır.