Dramatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle müzikleri dinletiyorsunuz iş yerinde kopacam şimdi tşkler
duman - kırmış kalbini akustik.
ahh ulan ahh dicen.
yok coşiyim diyorsa yine duman "bu akşam", "en güzel günüm gecem"