S.a Gangtamonu Temayı oldugu gibi rapide yükledim temanın rigtbar header ve bir kaç kısmında degişiklik yaptıgımdan sonra xp de mozila ve ie 7 ie 8 tarayıcılarında Karekter Hattası veriyor..
Editledigim tema.
http://rapidshare.com/files/40699143...ky_fuae_ll.rar
Eger hatasını düzeltim verebilirsense çok sevinirim ben utf 8 yapmaya çalışıyom fakat olmuyor şimdiden allah razı olsun selametle