utkuts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 7.5 mbit falan kullanıyorum, ve 15GB'den sonra asla düşmüyor. Her ay yaklaşık 100GB çekiyordum, son 2 aydır yeni projem için yaklaşık 800GB çekiyorum banamısın demiyor. Ama sanırım önlem için yapmışlar, gece açık bırakıyorum sabah 7-8 gibi net kopuyor. Çok indirme yeter diye Modemi resetliyorum geri geliyor downloada devam
evet bende çok download yapan birisiyim tek kullanıcı olarak 90 GB fazla düşme kalkma aksırma tıskırma yok.. hatta memnun kaldıgım için kotalı arkadaşlarımı bile bu tarifeye kendi ellerimle geçirdim. interaktif servisi kullanarak. sanki ttnet bana para veriyor bende abone getiriyor musum gibi