1,5 senedir 8 mbit 24 ay taahhüt'lü aldım hiç bir kesinti olmadı 15 GB dan sonra 512 kbps e düşüyor hızı dendi. ben hiç bir fark göremedim. ay sonu kota sorgulama yapıyorum 90 GB felan gözüküyor.. bence geçin derim. gerçekten bi farkı gördüm işi bozan şu 24 taahhüt olayı eğer o iş olmasa harika olucak. bu arada teselli olarak 4 GB usb vermişlerdi

halen kullanıyorum.. ayrıca TTNET hizmetindende çok memnunum. Ama TÜRK Telekom için Aynı Şeyi Söyleyemem