merhaba arkadaşlar ttnetin 1 mbit sınırsız tarifesini kullanıyorum. uzun süredirde ttnetten arıyorlar 8 mbps lik tarifeye geçirmek için. 8 Mbps'ye kadar LİMİTSİZ internet 5 ay boyunca ayda sadece 15 TL! Ayda sadece 15 TL'ye hızınızı 8 Mbps'ye kadar artırabilirsiniz. gibi bir kampanya 24 ay taathüt etmek gerekiyormus. yalnız 15 gb dan sonra hız düşüyormuş nette gördüğüm kadarıyla düşmeyenlerde var kullanan arkadaşlara bir sormak istedim. yada bu kampanya haricinden normal olarak geçiş yapsam ileride begenmediğim takdirde eski tarfiye geçişte problem olurmu acaba düşük fiyatlı diye vs.