duygular sömürülmesin artık bu tür programlar tarafından.Ayrıca kayıpları bulacak kurumlarımız var.Ekranlarda bulmak ve bunu reytinge dönüştürmekte neyin nesi.Bu tür programlarda ağlamalar sızlamalar küfürler yıllardır ekranlarda izliyoruz artık bunalttı insanları gerçekten.
Ayrıca işi bilen insanlar yapar.Özellikle bu tür hassas konularda.Her işte uzman olmamak gerekiyor.
ve son olarak kayıp bir çocuk var bu çocuğun katili 48 gündür yayına çıkıyor yazık gerçekten yazık
http://www.kanaldhaber.com.tr/haberd...43213&catid=34
bırakın bu tür olayları polisimiz uzman insanlar çözsün.Ekranlar temizlensin bu tür şeylerden artık.