Akdenizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar neden sürekli -Rep veriyorsunuz öğrenebilir miyim.

Arkadaşım vBulletin.org footer düzenini almış editlemiş buraya koymuşsun -rep verilmesi normaldir bu yüzden.


http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=149651

orjinal screeni



neden editliyorsun anlamadım bunu vbulletin.org'da admin olan Joe Velez paylaşmış. konuyu bildirim yapacağım vbulletin.org üzerindeki eklenti modifikasyonları burada paylaşman yasak dostum.