Arkadaşlar bir çoğunuz biliyorsunuz script kodluyorum genelde ***** site scriptleri oluyor. Bunun haricince başka işlerde yapıyorum. Seo ve Mail tanıtım gibi.

Sadece 1 yılda başıma gelenleri anlatacağım sizlere karar sizin içinize sinerse devam edin;
***** script satışından önce ortalama aylık tüm giderlerim hariç 5000 TL civarında karım kalıyordu. Dedim ki ***** script yazayım daha çok gelirim olur ve standartım yükselir.
1 yıl boyunca çok ciddi paralar kazandım. Ama malesef bu para nerden geldi, nereye gitti halen anlamış değilim. Paranın hiç bereketi olmadı. 1 kuruşunu bile yemek nasip olmadı iyiki de olmamış. Adultu 15 dakika önce açtım konu ile bırakıyorum. İnanın bırakıyorum dediğim dakikadan beri, yeniden doğmuş çocuk gibiyim. İçimde büyük bir huzur var. Tabi bunu yapıp yapmamak size kalmış bir durum.

Ama artık az ve öz para kazanmak istiyorum. Gerçekten adultun sonu yok, haydan gelen huya gidiyormuş. Bulaşmadan önce lütfen bir kez daha düşünün.
Olurda bir arkadaşımız dahi benim gibi vazgeçerse ne mutlu bana.

***** işi yapan arkadaşlar lütfen kızmayınız , bu benim kişisel görüşüm 15 dakika öncesine kadar bende kızardım ama , gerçekten temiz para değil.

tşkler.
Not. Amacım ne şirinlik yapmak, nede reklam. Huzur dolu bir hayata tekrar başlamanın sevincini paylaşmak istedim sadece...