Konu
RSS hazırladım peki ya şimdi..
12-07-2010, 22:57:56
#3
wm_xfreex
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hitittuning adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/google-optimizasy...iz-artsin.html
https://www.r10.net/google-optimizasy...ildiriyor.html
pardon belirtmeyi unuttum facebook ve twitter otomatik de kodladım zaten oralara da aktarıyorum.
başka var mı kullandığınız.