Şaibeli başlıklar açma sana zahmet - 2. hüsranı yaşattın bana
Hani nerde bedava?
Abi 0 tl (bedavadan) sunuyorum, eger senden 24 saat sonra teklif gelemzse domain senin bedava

. sonucda
0 tl
edit : suleymanuslu bakıyorum da hemen şap diye repi atmışsın. hem şaklabanlık soytarılık yapıyorsun hem de sana gülen krala kızıyorsun.
Affedersiniz ama ben kimseye -rep atmadim. atmamda

ne saklabanligi yapiyormusum efendim bedavadan sunmuyormuyun domaimimi?