Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaibeli başlıklar açma sana zahmet - 2. hüsranı yaşattın bana

Hani nerde bedava?

Abi 0 tl (bedavadan) sunuyorum, eger senden 24 saat sonra teklif gelemzse domain senin bedava . sonucda
demokratik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 tl

edit : suleymanuslu bakıyorum da hemen şap diye repi atmışsın. hem şaklabanlık soytarılık yapıyorsun hem de sana gülen krala kızıyorsun.
Affedersiniz ama ben kimseye -rep atmadim. atmamda ne saklabanligi yapiyormusum efendim bedavadan sunmuyormuyun domaimimi?