moderatörlere konunun taşınmasını söylersen iyi olur.

- - -

ben backorder yapabilirim. yalnız 2 mesele var:

1- aynı domaine başkası da backorder yaparsa ve iş ihaleye kalırsa ne olur?

2- ödemeyi nasıl yapacaksınız?