site açılıyor .
6 milyon bence kötü. (alexa kardeşliğine katılın bence)
tr de kötü sayılır 7 gün için .
Ben alexa kardeşliğine katıldım 2.günde 19milyon olan site 4 milyonda tr ise yoktu şuan : 41.000 .
iyi alexalar
Tavsıyenız için sagolun hocam bırde şu sorunda yardımcı olurmusunuz
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...r-sorun-s.html