maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk kez gördüm resmen hırsızlık yahu, nasıl bir yasal boşluk bulmuşlarsa.
Hırsızlık derken? Adamlar bir şey çalmıyorki asla sahip olamayacağımız bir şeyi satmaya çalışıyor, bu yıldız benim diye gidip yerleşmemiz mümkün değil ya.