Policijska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanane bizim kafirliğimizden. ;-) (Smiley koyunca daha bi' etkili oluyor sanırım)
inanmasan bile herşeyin doğrusu ve yanlışı vardır..
Saygısızlık yapma, biliyormusun inci tanesi ergen gençler inanmamayla kendisini dikkat ettirmeye çalışmasına kızarım, hemde çok kızarım