Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pardon ben anlamadımda birşeymi satıyorsunuzda konuyu güncelliyorsunuz? Tamam birşey paylaşmışsınız fakat bırakın isteyen istediği yorumu yapsın. Madem milletin yorum yapması egonu tatmin ediyor o zaman yorum yapanlara pm olarak link gönderilecektir de olsun bitsin. Forumda bunu yapanda çok var zaten.
Abartmıyor musun ?

Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Terazin yok ortalıkta.. Açılsın 50 Rep vereceğim.

Mükemmel bir siteymiş..
Önüne gelen - vermeye başladı artık.Kimsin gel derdini anlat diyoruz. Cevap veren yok... Sadece Premium üyelere gördükleri için - vermeye çekiniyorlar.
Biz de - ye boğulmuş karşınızdayız işte Ama olsun bilen biliyor..