Konu
Yine mi KKTC diyeceksiniz ama
12-07-2010, 12:25:23
#13
Ekstra
Arkadaşım kıbrısta askerlik yapıyor. Anlattığına göre lokum gibi yer.
Özellikle devlet memurlarına ve askerlere. Asteğmen falan olup oraya düşmek vardı.
Çok sağlam istihkak hakkı, güzel maaş. Dertsiz yaşam. : )