Arkadaşım kıbrısta askerlik yapıyor. Anlattığına göre lokum gibi yer.
Özellikle devlet memurlarına ve askerlere. Asteğmen falan olup oraya düşmek vardı.
Çok sağlam istihkak hakkı, güzel maaş. Dertsiz yaşam. : )