Yahu arkadaslar bi urun cikarinca butun ozelliklerini eklemiyorlar. Bunu bilerek yapiyorlar.. simdi eksiksiz bi urun olsa 1-2 sene sonra yeni versiyonu ciktiginda ne ilave edecekler buna.. Bugun usb eklemezler bi dahakine eklerler.. Yenilerle eskiler arasinda fark olmazsa insanlar neden alsin yenisini
aynen öyle onlar bilmiyor mu sanki 3gs ye video çekme özelliğini eklemesini