Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Teşekkürler Bülent bey
Hesap bilgilerini özel mesaj olarak yolladım
selam üstad..
ben de odemenı yaptım ustadım.
umarım dedıgın gıbı ısım google dan ya da yahoo'dan banlı degıldır..
saygıyla ustad..
bulent..