Yahu arkadaslar bi urun cikarinca butun ozelliklerini eklemiyorlar. Bunu bilerek yapiyorlar.. simdi eksiksiz bi urun olsa 1-2 sene sonra yeni versiyonu ciktiginda ne ilave edecekler buna.. Bugun usb eklemezler bi dahakine eklerler.. Yenilerle eskiler arasinda fark olmazsa insanlar neden alsin yenisini