Video kaydedemiyor daha. 2mp kamerası var. tamam ince olabilir ancak bana sanki çok abartılıyor gibi geliyor.
Bu satırı anlamış değilm, evet ipad'ı bende sevmem ama şunu bilki apple iphone iel cep dünyasında devrim geçirtti, Nokia son dönemde ürettiği dokunmatik cihazları iphone'u baz olarak üretti. Ayrıca şunu bil iphone'da5 mp kamera var, youtube gir iphone ile çekilen videolarada bir göz at