İphone dan sonra apple firmasından hoşlanmamaya başladım. Açıkçası teknolojiden anlamayan insanları kandıran firmalardan hoşlanmıyorum.ney ki bu iphone 2010 da halen alıyor insanlar. Video kaydedemiyor daha. 2mp kamerası var. tamam ince olabilir ancak bana sanki çok abartılıyor gibi geliyor. O yüzden bu gibi durumlarda Nokia yı destekliyorum iphone a karşı.
iPad e gelince de çok saçma buluyorum. Tek nedeni de iphone dan bir artısının olmadığını düşünmem.
apple firmasının tek artısı dokunmatik ekrana ve ince tasarıma önem vermek oldu. Bence taşınabilir teknolojilerin bu 2 saçma yönüne önem vererek asıl gelişmesi gereken yönlerinin gerilemesine neden oldu. Yani taşınabilir cihazlarını tasarlarken aslında sadece göz boyamaya yönelik 2 yönünü ele aldılar ve insanlara sattılar.