uNFearLesS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PLESK kurma gibi bir imkanımız varmı hocam ?
Maalesef cpanel kurabiliriz bunlara ama bu hafta vds cihazımızda gelecek inş onada bi kampanya yapacaz win yapabiliriz onu.