Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İkisini de söylemiyorum vbulletin diyorum videolarim. Eğer vbulletin açmayacaksanız hiç açmayın sadece hepsini denemiş biri olarak tavsiyemdir bu size. Emeğinizin karşılığını almadıktan sonra ilerisi daha sıkıcı olabiliyor o yüzden diyorum
Ama yine de ille bedava bir sistem olsun diyorsanız phpbb yi hiç yabana atmayın derim. Seo vs. açıdan mybb smfden çok daha iyidir, hemde en eski forum scriptlerinden biri olmasıda önemlidir.