<konudışı>
Artık Program Yazıcaklar ..Adsense sahibi olmayan kalmasın. .. tuşa basın anında bir heasp sahibisiniz gibnisinden..okadar çok konu oluştuki hala alamayan varmıdır bilmiyorum ? </konudışı>
Bunu Allah Rızası İçin Yapmanızda Güzel Bir Örnek

Tebrik Ederim..