Nedir Bu Tavrınız ?
Pcnizde Virüs Varsa Ben Sorumlu Değilim Bu 1
Hata Varsa Giremiyorsanız Bunda da Ben Sorumlu Değilim Bu 2
Size Kimse Yardım Etmek Zorunluluğu Yok ve Anında Cevap Alacaksınız Diye Kural Hiç Yok Bu da 3
Ortada tavır felan yok. Nedir bu gerginlik? Ben madde madde açıklama yaptım. Sorumlusu sizsiniz diye bir kelime kullanmadım, şuan okuyamıyorumda öyle bir kelime. Anında cevap istemiyorum ayrıca ve bana yardım etmek zorundasınızda demedim. Rica ederim gereksiz bir şekilde ortamı germeyiniz.
Teşekkür ederim...