Merhaba arkadaslar. Öncelikle bi sorum olucak. Bir siteden ücretsiz template indirdim.
Bakınız Buradaki.
Ne kadar uğraştıysam menü isimlerini değiştiremedim. Acaba nasıl yapıcam hakkında bir bilgi verebilirmisiniz ?

Kullandığım program ise Adobe Flash CS3.

Yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ederim.