Ooo Aziz başkan güveniyor guizaya, 2 yıl oldu az bir süre alışamadı daha. Patlama yapacaktır.
Tükürdüğünü yala daumu geri getir, guizayı 2 yıl ilk 11in değişilmezi yap.
Sırf kendi egolarını tatmin etmek için guizanın ilk 11de oynadığı takımda semihi paso yedek beklet.
Sonra tek suçlu guiza olsun.
boş kale olduğunda Aziz başkan gidip gol atsın
haksızsın diyemem ama guizada da suç var, boş kaleye kaçırdıkları falan,