Hocam domainler sizin. Satış şeklinize de saygılıyım. Fakat bu şekilde satış hem sizin için hem alıcı için biraz yorucu oluyor. Ben şimdi size 20tl teklif verdim siz uygun değil dediniz. Fakat en azından kafanızdaki rakamı telaffuz etseniz bende bana uygun olup olmadığını söylerim. Aksi takdirde mesaj kalabalığı oluyor. Tüm domainler için olmasada en azından teklif gelen domainler için bir alt limit belirleseniz ona göre teklif versek her iki taraf içinde kolaylık olur. Olmaz dersenizde sözüm yok. Dediğim gibi domainler sizin. İstediğiniz şekilde satabilirsiniz.
Benim için yorucu olmuyor.
Ticaret için insan yorulmaz.