Aynı isimle başvuruyorum adamlar banlıcaksa neden onaylıyorlar ki hesabi ? Hiç mi inceleme yapmıyorlar bunlar. O mail adresine de ilk banlandığımda tepkili e-mail attım ama ce+vap dahi atmadılar. Yardım formuna konu açtım onada cevap yok. Eğerki banlamıcaklarını bilsem başka isimle başvuracağım ama son aylarda haksız yere banlanan çok boşyeremi uğraşıyoruz acaba ?