Mybb kullanıyorum, kullanıcı izinleri falan başta baya problem olmuştu sonrada hallettim.

SMF de kullandım pek memnun kalmadım ama o da hoş bir forum, kullanıcılar nedense mybbyi daha çok seviyolar smfye oranla