Konu
Sade ve Güzel Bir Pospit Legacy..
10-07-2010, 18:02:05
#6
Akdenizz
Üyeliği durduruldu
Serdalca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba, postbit legacy kodlarını sizin verdiklerinizle değiştirdim, ilave css kodunu da ekledim. Herhangi bir konuya girmeye çalıştığımda hata mesajı çıkıyor, konuya girilemiyor. Teşekkürler.
3.8x Kullanmıyorsanız sorun yaşayabilirsiniz.