Serdalca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, postbit legacy kodlarını sizin verdiklerinizle değiştirdim, ilave css kodunu da ekledim. Herhangi bir konuya girmeye çalıştığımda hata mesajı çıkıyor, konuya girilemiyor. Teşekkürler.
3.8x Kullanmıyorsanız sorun yaşayabilirsiniz.