Konu
Sade ve Güzel Bir Pospit Legacy..
10-07-2010, 17:59:18
#5
Serdalca
Merhaba, postbit legacy kodlarını sizin verdiklerinizle değiştirdim, ilave css kodunu da ekledim. Herhangi bir konuya girmeye çalıştığımda hata mesajı çıkıyor, konuya girilemiyor. Teşekkürler.