Merhaba, postbit legacy kodlarını sizin verdiklerinizle değiştirdim, ilave css kodunu da ekledim. Herhangi bir konuya girmeye çalıştığımda hata mesajı çıkıyor, konuya girilemiyor. Teşekkürler.